ClickCease
Meniu Produse
Cosul tau de produse

BAUTURI NON-ALCOOLICE


Ce bem în oraș când nu dorim să consumăm alcool?

În ultimii ani se observă o tendință tot mai puternică a generațiilor tinere către un stil de viață sănătos, fapt care determină multe brand-uri de băuturi alcoolice să își creeze și o gamă de produse fără alcool. 

Mulți consideră că alcoolul este un element crucial al vieții sociale și economice. Alcoolul este deseori văzut ca fiind un catalizator pentru conexiune, ajutându-ne să socializăm, să creăm noi legături, dar și să ne construim o rețea profesională și nu numai. Având în vedere rolul important pe care alcoolul îl joacă în viața noastră socială și economică, mulți încep să se întrebe cum este viața dincolo de alcool. 

Despre această modă, care merge mână în mână cu teoria psihologică a prezenței conștiente (“mindfulness”) sau cu alte tendințe de a avea o viață sănătoasă, cum ar fi alimentația bio, practicarea sporturilor sau a tehnicilor de relaxare, se vorbește tot mai mult.

Termenul cu care se identifică majoritatea celor care au decis să își analizeze și controleze consumul de alcool este de “treaz și curios” (din engl. “sober curious”). Nu este o metodă de a te lăsa de băut, ci doar de a-ți recunoaște propriile obiceiuri și motivații cu privire la consumul de alcool și de a prelua controlul asupra deciziilor tale. Pentru unii, acest lucru înseamnă să bea doar în weekend, pentru alții abstinență, însă cert este că tendința are legătură, mai degrabă, cu o stare asumată de conștiență care ar determina un consum moderat și identificarea altor plăceri de care te poți bucura treaz. 

Mișcarea a pornit din Statele Unite ale Americii datorită ideii înrădăcinate că alcoolul este factorul determinant în distracție, intimitate, prietenie și alte experiențe, ceea ce îi face pe oameni să nu mai trăiască la adevăratul potențial. În urma acestor idei, consumul se schimbă, iar companiile reacționează. Conform unui raport lansat de publicația Bon Appetit, piața pentru băuturile non-alcoolice va crește cu 32% până în 2022, ceea ce înseamnă că este o mișcare pe care merită să o urmărim.



Nu sunt produse în această categorie.