Întrebări frecvente
Care sunt costurile de livrare?
Pentru comenzile online se va percepe o taxă fixă de livrare, in valoare de 14.99 lei. Costul taxei se va adăuga automat la suma totală a coșului de cumpărături.
În funcție de mărimea/greutatea coletelor, se poate percepe o taxă de curierat suplimentară.
Aceste costuri suplimentare se regăsesc în coșul de cumpărături, iar clienții sunt informați înainte de plasarea comenzii.
In cât timp primesc produsele?
Comenzile plasate până la ora 12 vor fi expediate în aceeași zi.
Comenzile plasate vineri până la ora 12 vor fi expediate vineri și probabil vor ajunge la dumneavoastră în cursul zilei de luni.
Comenzile plasate vineri după ora 12 vor fi expediate luni și vor ajunge la dumneavoastră în termen de 48 de ore de la data livrării.
Livrarea durează între 1-3 zile lucrătoare, oriunde în România, însă depinde de ora la care dumneavoastră plasați comanda.
Nu știu ora la care voi fi acasă. Ce trebuie să fac?
Aveți posibilitatea de a solicita livrarea la o adresa alternativă. Curierul vă va anunța in ziua livrării, ora aproximativă a livrării.
Care sunt avantajele creării unui cont?
Crearea unui cont pe www.bauturialcoolice.ro va include in portofoliul nostru de clienți, iar abonarea la newsletter vă garantează informarea in privința ofertelor, a campaniilor dedicate clienților și a tuturor promoțiilor în desfăsurare
Doresc să anulez o comanda, cum procedez?
Pentru a anula o comanda este necesar să ne trimiteți un e-mail cu această solicitare pe adresa de email [email protected]. Vom reveni cu un răspuns in cel mai scurt timp.
Care sunt condițiile de retur?
Dacă aveți o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vânzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea formularului de retur. Acest formular trebuie să fie completat în întregime, iar colegii nostri vă vor răspunde prin e-mail sau telefonic în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile necesare. Formularul îl puteți completa aici.
Pot fi produsele găsite in magazinul online contrafăcute?
Garantăm originalitatea și calitatea produselor comercializate. Suntem certificați ISO 9001 și 14001.
Produsele comercializate au picurător (pourer)?
Ce este picurătorul? Picurătorul sau pourer-ul este de fapt un element care împiedică reumplerea sticlei. Sticlele care nu au acest picurător (pourer sau bilă) sunt sticle RETURNABILE, in timp ce sticlele care au acest picurător sunt sticle nereturnabile. In țările vestice și nu numai, la magazinele alimentare sau la centrele de colectare, se găsesc automate pentru colectarea sticlelor. Sticlele fără picurător pot fi returnate contra cost la aparatele automate de reciclare. Bauturialcoolice.ro comercializează produse îmbuteliate in sticle returnabile și nereturnabile. In magazinul nostru veți întâlni terminologia - NRF (non-refillable) și REF (refillable).
De unde vă procurați produsele?
Pentru a avea disponibilitate permanentă și acces la o gamă variată de produse, bauturialcoolice.ro prin antrepozitul fiscal propriu din Austria, colectează de la marii producători din lume, produsele in cantități mari la cele mai bune prețuri. Dai rapid comanda, iar noi, cei de la bauturialcoolice.ro, îți livrăm produsele in cele mai sigure condiții și la cele mai bune prețuri. Îți livrăm începând de la o sticlă până la un container, dacă ai nevoie.
Dacă am o cafenea, pot să cumpăr produsele pentru a le revinde?
Dacă ai un bar, un restaurant, un hotel sau o cafenea și vrei să cumperi in regim angro, hai să ne cunoaștem. Scrie-ne la adresa de e-mail [email protected], cine ești și ce dorești, iar noi te vom contacta și cu siguranță vom gasi soluții pentru a colabora. Produsele achiziționate de la noi se pot revinde conform atestatului de distribuție și comercializare angro numărul RO01848EN0003 din 15.09.2017