Grey Goose
De la lansarea sa în 1997, vodka Grey Goose a stabilit pionieratul în segmentul de vodka super premium.
Totul a început în vara anului 1996, când s-a încercat distilarea unei băuturi fără sticlă sau concept. 8 ani mai târziu, cu vânzări de aproximativ 1,5 milioane, a fost cumpărată de Bacardi pentru 2 miliarde de dolari. De atunci, orice antreprenor din industria băuturilor visa să aibă parte de succesul fondatorului Grey Goose, Sidney Frank.
Geniul lui Frank era cunoscut de la Jagermeister – un digestiv pe bază de plante consumat de imigranții germani mai în vârstă pe care el l-a transformat în cel mai în vogă brand pentru studenți. Acest lucru i-a dat încredere și a lansat Grey Goose la prețul de 30 de dolari, numindu-l super premium, fapt pentru care a dat și un motiv.
Justificarea prețului venea de la producția cu origine în Franța, în regiunea Cognac, și de la titlul de cea mai bună de vodkă din lume, acordat de Institutul de Degustări de Băuturi din Chicago în 1998.
Marketingul și asocierea cu celebrități sau chiar apariția în serialul ,,Sex and the city” au reprezentat un factor important al ascensiunii brandului, dar prețul a fost cel care a rămas definitoriu pentru categoria super premium.
Fiecare pahar de Grey Goose reprezintă ocazia de a savura gustul puternic cu arome mediteraneene, putând fi consumată atât simplă, cât și în diferite cocktailuri.